Groupon Shopping

Thursday, June 11, 2015

Kini seorang isteri.

Mungkin terlalu lama menyepi, terasa macam nak aktif kembali dalam dunia merapu meraban milik si anis. 

Alhamdulillah, syukur aku ke hadrat Ilahi, selamat sudah dua bulan aku menjadi seorang isteri kepada seorang suami yg Allah beri. Alhamdulillah, ucapan yg sekadar ucapan, masih sukar digambarkan dengan kata-kata betapa aku bersyukur dengan hikmah daripada Nya.

Semoga lepas ini kehidupan kami bertambah baik sebagai pasangan suami isteri. Banyak benda kena belajar lagi. Maklum lah sebelum ni tak reti apa sangat, tiba tiba je dah bersuami. Alhamdulillah. Tu kurnia daripada Allah. Moga kekal ke jannah hendaknya ya.

Kepada suami ku anugerah Allah buat ku, harap kamu mampu menjaga ku, menjadi imamku, terbaik bagi ku dan sama sama lah kita berdoa supaya iman ini teguh dan sabar dalam menghadapi ujian mendatang. 

Aamiin ya rabb.

 






ohbelog!